:D

Hejsan Bloggen :D

Min älskade Bästis har gjort om min blogg nu :D Visst blev det fint? :D det är jag och Blue-eye på bilden där uppe :D
ajuste på tal om Blue-eye så hopptävlade ju jag i helgen :D Gick faktiskt rättsåbra och jag är nöjd med den andra dagen :D
Idag är det andra Mars :D Och det är SPORTLOOOOOOV!!!!!!!!! :D :D :D
Guuud så skönt!
hade inge lust att gå till skolan precis.
Ska rida Mulle på tisdag och Dea på torsdag :D
Agnes kanske ska ha lektion för mig på hippo men Dea :D
Dea ska ju ridas på hackamore nu så hon blir tydligen väldigt stark! :) Hihi får vi se hur det går :D Aja, nu ska jag vara social och äta frukost med min kära mamma..

Hejdå bloggen :D





allt för dig gumman,

men är du nöjd? :=)

2009-03-02 » 10:27:01

fett snygg den blev :D.

2009-03-02 » 14:50:46
» sofia

det var en jätte fin design

2009-03-02 » 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback