Dagens outfit!

Dagens outfit : haha, ridkläder och rosa mysdress :P

Dagens smink : Dove lip care - Sole&co island breeze eyeshadow - great lash mascara från mabeline new york.

Dagens hår : otvättat vanligt utsläppt hår + hästsvans när jag red :)


Red Dea idaag!!

red dea i skogen idag förförsta gången på hackamoret (?) hon var faktiskt jättefin!! :D trodde hon skulle vara jättesvår att hålla och jättespringig men hon var jättelugn och fin! :) visst hon var starkare en vanligt och hon la sig i handen lite gran men det vara som bara att sitta till och gå på med ben så blev hon lugn igen :) imorgorn tror jag att vi ska rida barbacka bara på skojj och se hur det går ;)

 söötaste finaste Dea<3<3

Idag är det Let's Dance :D mamma jobbar natt ikvl så det blir bara jag maja och pappa hemma :)
den här gången tror jag Elizabet och Tobias åker. alla andra är så överlägsna iaf Laila och Morgan :) sen efter det så blir det HJÄLP! :p imorgon ska jag nog försöka ta sovmorron och bara slappa och ha det skönt. :P

btw så har jag precis läst ut en bok som heter Marly och Jag. författaren heter John Grogan och det är en sann historia om en hund och hans ägare. så här står det på baksidan :

Jenny och John skulle just börja sin gemensamma tillvaro. de var unga och kära, de hade ett litet hus och inte ett bekymmer i världen. så de bestämde sig för att öva sina föräldratalanger på en hund. in i deras hem kom Marley, en gyllenbrun labradorvalp som snabbt växte till en bredbröstad 45 kilos ångvält. i dundrande fart tog han sig fram genom livet , sprang igenom dörrar, hälsade på alla gäster med en dreglig puss och tuggade i sig alltifrån pennor till ett använt graviditetstest. varken lydnads kurser eller lugnande medel hjälpte. Men lika vilt som han betedde sig, lika obegränsad var hans tillgivenhet. Och för familjen Grogan blev han en ovärdelig gåva...

jag tycker den var jättebra och jag grät igenom de 3 sista kapitlerna ( hihi jag kan vara ganska känslig på sånt ). ni MÅSTE läsa den! den var superbra. aja nu ska jag gå och vara social igen puss och kraam // Jojiiz







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback