Dagens outfit

Dagens outfit : en T-shirt tunika grå med tunn bystlinje svarta hjärtan

Dagens make up : en ljusblå gammal ögon skugga som jag inte visste att jag hade och Sole&co island breeze den mörkaste blåa glitter färgen Loréal telescopic mascara.

Dagens hår : nytvättat blåst hår med lite hårspray i :)

sorry alla blogg läsare men jag tänker inte lägga ut ngn bild på mig idag eftersom jag har världens hemskaste finne mellan ögonbrynen. ljust nu så sitter jag och äter en Billy's pan pizza å dricker mjölk. :P har ätit en chokladboll en bulle och ska äta 2 grisar sen. Altså inte gris Gris utan en slags munk som är konstigt skuren lite svårt att förklara. så jag är inte sååå smal idag :P
På skolan började vi med vårat fördjupnings arbete idag. :) jag fördjupar mig i hästsportens mera okända sporter som Western, polo och gymkhana med mera. :D har skrivit klart western idag. Fast jag kanske ska intervjua en tjej på pappas jobb som håller på att tränar och tävlar western :D
sen ska jag nog börja med Polo eller gymkhana eller kanske voltige? äh, jag bestämmer det senare..:)
nu ska jag börja plocka ihop så vi hörs :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback