heej :)

har väll inte hunnit komma så långt på dagen en men jag känner på mig att det kommer bli en bra dag :D Vendela ska sova över på kvällen och idag så tror jag att jag ska gå och shoppa lite kläder elr smink :) om jag ska köpa något smink så blir det nog en ny foundation och en såndära eyeline på burk med en smalpensel :) jag brukar låna mammas ibland hon har 2 en som är vattenfast och en som inte är det så jag brukar låna den ovattenfasta :) men aja.. kanske ska köpa jeans tights för de är faktiskt snyggt men annars kanske jag ska köpa en ny T-shirt eftersom det käns som om jag har jättelite T-shirtar fast jag har kanske 15 stycken men det är endå ganska många som är för små / fula :P
jag har ju endå ganska mycke pengar just nu så jag kan ju "slösa" lite grann i af :) om jag shoppar något så lägger jag ut det på bloggen sen<3
aja, just nu sitter jag här i mitt blommiga Dolce & Gabbana nattlinne / utomlands strandlinne :P
men den är typ för kort för att man ska kunnd ha den till annat en att sova :P
men nu så ska jag gå ner och äta en good frukost en braa start på dagen :P puss&kraam







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback