Staaan<3

Hejsan hoppsan har just varit på stan med mamma :) hittade lite snygga grejer ;) ibörjan blev jag total kär i ett linne som var orange och vitt men jag intalade mig själv att jag inte behövde det så jag gick vidare.
Inne på  H&M hittade jag 2 par svarta leggings och e grön aktig tunika med typ något konstigt zebra grejs ganska svårt att beskriva :P



( visst är den snygg! :D )

Sen gick vi på Up 2 och gick in på ett fik som heter typ Direkt eller någe sånt :P
Jag tog en bit kladdkaka med grädde och en sprite medans mamma tog en kopp kaffe och snålade och tog e bit av sin egen choklad till som hon hade i hand väskan :P



( mums.. )

Sen gick vi in på stadium där jag hittade en ny bikini eftersom min likadana är borta och jag har badshorts till den kunde jag inte låta bli XD



såå, det var väll sammanställningen av en hära dagen :) ååh! snart kommer Vendela om en timma guud vilken perfekt dag! :D






Fina kläder! ;) hur mår du idag? :D♥

2009-03-21 » 18:39:54

åhh! vill ha kladdkaka!!!

2009-03-29 » 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback