1 maj :)

Igår red jag med mamma i byn och i skogen vi hade det supermysigt ( btw så har mamma träningsvärk :P )
så här kommer lite bilder :)                                                         
                                                                                                      
 mamma och pålis :)
                                                                        
 mys ponny <3
 Luddiga manar är bland de mysigaste som finns<3

 I can se you in you'r shadow

jaa, mysigt hade vi iaf :D sen när vi kom hem var det bara att hoppa i duschen innan vi skulle åka på valborgs middag :)

btw ser jag ut så här i håret nu :)

 before ;P

 after :P jag är väldigt nöjd :D

sen var det bara att hoppa i kläderna :)



Tunika H&M tights H&M Linne (?) halsband (?) :D

 hihi btw så köpte jag ( okej mamma betalade ;] ) en SUPERSNYGG klänning som jag ska ha till skolavslutingen :D check this out ;p
 visst är den SNYGG!? :D<3

----------------------------------------------

Idag red jag älsklings ponny ( Dea ) barbacka i skogen idag :D underlaget är ju som så dåligt nu så det går inte att göra så mycke förutom att skritta men det var iaf supermysigt :D näe jag kom tillbaka från den härliga 1h 15 minuters ridturen så fotade jag dea lite grann i hagen :)

 D u ä r p e r f e k t
 Sweetness..
 Looking back on all memories
 gonna let the light shine on me.

aja det var allt för idag sees :*






men asså, visst gåre bra att jag sover över hos dej nu på fredag till lördag?:)

2009-05-05 » 15:34:38
» J

Komentera gärna !

2009-05-16 » 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback