dag med amanda :)

hejsan hoppsan var ju med Amanda igår vi såg the skeleton key ( äntligen!!) den var faktiskt ganska bra inte speciellt läskig utan mer spännande men endå bra :) hihi filme var från 11 år så den borde ju iaf inte vara så läskig :)
jag och klara såg på skräckis i onsdags då såg vi the abondoned ( stavningn??? ) andra gången för mig men fortfarande lika bra och lika läskig :)!!! btw köpte vi världens godaste godisar!!!! whertner orginal coffe!!<3 MUUUUMS!!<3

idag har jag och amanda gått på stan och jag köpte en snygg T-shirt från Gina för 99 spänn och ett par örhängen typ 6 stycken på samma "paket" för 49.50 på H&M sjuukt snygga! ;D sen gick vi på frasses och åt strips meny ( hehe jag vet men vi orkade inte äta hamburgare eller ngt annat XD ) så vi tjockade i oss det och sen så åkte vi hem typ. :) ska sova hos agnes inatt eftersom jag ska hjälpa henne på tävlingen med Dea, Trullan och Piraten tror jag det var eller så var det Tofflan iställe för Trullan? :) sen på lördag så har jag huset för mig själv till klockan halv 10 hmm..undra vad jag kan hitta på? :P näe, men då ringer jag väll klara eller om Didde skulle komma förbi och hålla mig sällskap om han hinner komma hem från stugan aja vi seees pussochkraaam<3

Amanda<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback