En trååkig daag.

hejsan hoppsan allihopa :) sitter här i min ensamhet och pratar med Vendela i telefonen. hon ska tydligen inte vara med på RS tävlingen med Diana för hon ska föla med anna på hopptävling i sundsvall :) då hoppas jag iaf på en placering :D på fredag till lördag kanske amanda kan sova hos oss och så på fredag ska vi gå på stan och sen på lördag har jag ingen aning. ngt kul hittar vi nog på :)
------------------

idag, har jag typ inte gjort någonting vettigt för allt känns så onödigt. även om jag har skött skolan och inte klagat o.s.v så  känner jag mig endå orkelös opch viljelös. ingenting idag känns kul. här hemma har jag bara ett tråkigt tyska prov att plugga till eller kanske gå ut med hunden eller om jag är på rikitgt hälsosamt humör fara ut och springa. men jag har ingen lust känns det som. men jag ska faan ta itur med den där jävla träningen och jag själv har redan bestämt mig att jag ska fara ut och springa idag. kanske springer till maxi och tillbaka om jag orkar, spåret blir det väll annars 2,2 ;/ aja, nu ska jag nog plugga lite till vi ses..

 looking back on my self...





Ursäkta mig, men du är inte världsbäst på att rida och du kan inte anta att ingen kommer kunna utmana dig på tävlingen. Det har ju inte alltid med ryttaren att göra heller, din häst kanske river osv. Jag tycker att du tror att du är lite för bra än vad du egentligen är. ÄVEN om du kan rida och är jätteduktig!

2009-05-06 » 18:22:47

Postat av: Anonym

Ursäkta mig, men du är inte världsbäst på att rida och du kan inte anta att ingen kommer kunna utmana dig på tävlingen. Det har ju inte alltid med ryttaren att göra heller, din häst kanske river osv. Jag tycker att du tror att du är lite för bra än vad du egentligen är. ÄVEN om du kan rida och är jätteduktig!

...............



haha okej?!

först och främst är det sjukt töntigt av dig att vara anonym, sen är det ju bara löljigt!

vad ville du ut av det, det ända som händer är kanske att johanna får lite sämre självkänsla, det är väl bra att hon siktar högt och inte ser ngt motstånd från dom andra deltagarna? eller äre lite svartsjuka som spökar här kanske ?



tänk innan du skriver, det uppskattas av många.



--------

du vinner gmn, alla andra är loooooosers'! <3

2009-05-06 » 19:06:16

okejokej:)

ja hon har en ponny, men den heter inte kalle, den heter nougat;P

2009-05-06 » 19:37:56

Jag tycker inte alls att johanna är dålig på att rida. Har sett henne och tycker att hon är jätteduktig. MEN jag tycker samtidigt att det är lite för skrytit att skriva att ingen annan är något motstånd. Andra kan ju få ännu sämre självkänsla av att läsa det här om de ska vara med på tävligen. Så det vore bättre att kanske skriva; Synd att Vendela inte kunde varit med, hade varit roligt att se vem av oss som kanske vinner?



2009-05-06 » 22:20:50

blev det nån springning då?;p

2009-05-09 » 09:49:43

Hur gick detmed sprningningan?

2009-05-09 » 09:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback