Fredag och bränbolls yran börjar :)

idag skulle 6:an hålla frilufsdag för alla under åk 6 så jag wilma och Emil fick typ sitta i skogen halva dagen ;p det blev sjuuukt kallt kan man ju säga! ;o
sen hade vi vattenkrig!!! :D
haha vi började att ha iskallt vatten men sen så blev det för kallt så då hade alla varmt vatten men då började alla hälla på sig själv istället :p
sen blev hela kapprummet + toaletten och klass rummen ( vi har 2 klassrum för vi är så många 36 stycken ) sen fick vi stanna och städa klassrummen i typ 1 h men jag Didde och Wilma smeet :p haha vi är ju lite lata :P
idag börjar brändbolls yran tror jag :)
såg redan här utanför mitt hus ett par fulla tonårignar som raglade omkring på vägen med varsin ölburk i handen :p
haha ska man bli så när man blir 15-16? haha nääe, det hoppas jag iaf inte. inte aspackad iaf :P

förlåt igen för att  jag inte lägger in bilder jag vet att jag är sjuuukt tråkig men jag sitter vid "familje datorn" men jag ska snart lägga in bilder och då kommer en bildbomb tror jag hihi :P aja, nu ska jag äte lite mera jordgubbar och glass sees ;]<3

 jag bjuh på ful bild XD






» Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-29 » 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback