I lördags blev första sommar doppet! :)

i lördags följde jag med Vendela  och henne familj och badade i typ bränland :) det var jättekul!
vi åkte dit i hennes mammas killes raggarbil en Ford mustang ( en 66 enligt pappa bilexpert :p ) en sån där utan tak ni vet :P sen så badade vi i älven och det var ganska kallt och det fanns typ ingen botten i vattnet det var bara massa halkiga stenar som man fick hoppa i mellan på men det var en utmaning och vi svajade och vinglade och skrek och skrattade när vi föll i :P vi kunde inte simma eftersom vi vågade inte eftersom det var ganska strömt.
här kommer lite ord som Vendela skrek när hon blev blöt / rädd :P

Ord vendela sa när hon blev rädd/blöt

1. Gabla Gabla
2. Ajaajajaja
3.Hadjala
4. Ooiiiihh
5. Wiiiiiioooh
6. Hiiiiiiiiiaaah
7.Mooooaaaah
8. Waouwa
9. Gabla waja
10. Hajalbaa

Uttryck Vendela sa

Vendela håller i en blomma och säger " ååh är det här orrebajs"
Jag svarar " tror du verkligen det? "
Vendela säger " Näe, men tänk om "

--
Vendela ska gå över på en halkig sten och utbrister " åååh jag är livrädd"
sedan ångrar hon sig och säger " okej jag är inte livrädd jag är bara rädd för att dö!" 


haha älsklingen min<3 

aja, här kommer de bilder :)

jag älskar dig<3






hahaha fett härlig daag..! :D <3

2009-06-01 » 23:29:57

Grattis!

2009-06-05 » 15:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback