skoolan

hejhopp allihopa :P sitter på en av skolans datorer i lenas klassrum :) kom hit liyte tidigare idag eftersom jag inte hade så mycke annat att göra imorse :P idag ska vi typ åka till universitetet för att vara med på någon "levande fråge låda" har typ ingen aning om vad det är men men .
Amanda var sjuk ( tyyyypiskt ) men som tur är kom en räddande ängel Rebecca :P hahaha, bilder kommer sen fter vi varit på stan :P
De blir mjukglass examensklänningar och skor som blir det långsiktiga kanske lite smink också vi får se :)
vi kommer nog ha VÄLDIGT kul hoppas jag ! :) aja, nu ska jag väll gå och vara lite social sees ;*<3





åå! så jävla surt att jag är sjuk! nu känns dt som att det alrig kmr bli av.... men så fort du har ngn ledig helg så får du ringa mej<3

2009-05-08 » 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback