Stan + filmkväll = SUPERDAAG!<3

Igår vare ju stan med Becciz , Fanny och Klara<3
Vi hade suuperkuul :P

 Vi satt på buss stationen på CH ett tag innan bussen kom eftersom vi missade den första när vi var ute med hunden :P passade på att fota då!<3

 Fanny smsar kanske med sin lilla äälskling? <3

 söötaste sommarflikkorna i busskuren<3<3

 Puss<3

 sen köpte vi ju såklart torget glass annars kan man inte gå på stan! :P<3





 Sen gick vi in på viktoria gallerian och åt upp våran glass där utanför Gina tricot :) Sen fick Rebecca det av min glass jag inte orkade äta upp så då slipper hon ha ett straff på mig från när jag kastade mjölk i hennes ansikte på lunchen i måndags hihi men lite kul var det allt :P ?
 Seexy becciz<3 :P

 jaa, som sagt kollade vi på bl.a hårfärg smink skor, kläder m.m

 Monki <3

Hahaha en klänning som Rebecca tänkte lägga undan till skolavslutningen men när vi gick ut ur provhytten kom en lärare från skolan som skulle prova exakt samma klänning hahahahaha man kan ju fatta att Becciz inte la undan den :P haahahahahahahhaha<3<3<3<3<3
 Hejdå staaan<3

Sen så åkte jag och Becciz hem till mig och åt middag innan vi åkte ner till maxi för att handla våra grejjer tilll filmkvällen som vi skulle ha hos Becciz sen :P
¨
 väl nere på maxi var ju rebecca bäst som alltid *HOOOOOOOOOOOOOST* Innan vi åkte ner på maxi så glömde hon sina solbrillor och stan som vi senare hämtade upp och när vi var ute med hunden innan middag så bröt hon sönder sina solbrillor och nere på maxi gjorde hon illa sig i fingret på en dricka back för hon råkade stoppa ner fingret i ett av hålen :P hahahahaha skillad unge!<3

hahhahaa skillad unge!<3

 och sen med vinden i håret skulle vi cykla hem igen :P

 sen hade vi ju filmkväll och såg She's the man och pratade lite grann innan vi åkte hem :) puss på er tjejer för en SUUPER DAAG<3<3<3<3!!





sjukt kul hade vi men bara face bilder på mig ;o!<3'

älskar er1

2009-05-09 » 12:27:30

fin sits på headern?.

:)

2009-05-09 » 12:31:00
» Lina

köpte ni något då?:D

2009-05-09 » 12:32:46

sjukt nice ni borde haft :).

ni är sjukt fina<3

2009-05-09 » 12:46:54

fyfan alla bilder på mej helt faiil! ;o

2009-05-09 » 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback