tävlingsdag :)

hejhopp :)

asså jag svär alla bloggläsare ni skulle INTE vilja se mig nu! jag är trött och rödbränd i ansiktet och mina läppar har svullnar upp så jag har typ angelina joline läppar XD

-------
igår gick det rättså bra kom 2:a i L:bn men stannade ut oss på 10 i omhoppningen men eftersom det var bara jag och en till tjej som kommit till omhoppningen så fick jag en blå rosett ( bild kommer sen :P )
och det blev tyväär den enda klassen jag tävlade eftersom Bubbis markerade lite när vi böjde honom efter jag hade hoppat och då markerade han så då fick han vila istället för att hoppa :/
det var ganska tråkigt men men jag som planerade att debutera L:a och sen blir det som det blir. ;/

aja, nu ska jag äta middag för jag är superhungrig! :)

puss&kraam<3<3





dom kostade 299;) men dom fanns bara i svart och brun!

2009-05-17 » 15:18:03
» becc

haha och brun har du inte blivit?;p

2009-05-17 » 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback