<3

Goodmorgon<3

Igår såg jag både transformers 1 och 2 och 1 är faktiskt bättre som film än 2:an. Inte för att jag är en sån person som gillar maskiner som slåss men transformers är rätt ok :) Men ibland blir det för mycket med alla krig och olika sorters robotar eller vad det nu är för något ;)
Ibland känns det lite som om jag var 9 år igenom och satt och lyssnade på när killarna pratade om sina transformers leksaks gubbar och lekte krig :P hahaah gulligt.


Idaag så ska jag åka in på hippo och hoppträna för en annan hopptränare som heter Johanna :)
På hennes presentation verkade hon jättebra men det verkade allihopa (A)
Funderar ifall jag ska ta hackamoret på henne idag eller on jag ska ta stångbettet...
För på hacket så kan jag som ta i henne mer utan att hon blir störd och på bettet så känns det som att ifall jag råkar ta för mycket i henne blir hon sur och slänger upp mulen och blir svajjigt (stavning??) och så kan det bli konstiga språng men på bettet har jag ju som också en broms..
aja, jag får se hur jag ska göra :) hur tycker ni att jag ska göra?

men nu så ska jag kolla lite grann på häst hemsidor ifall det finns snygga roliga saker till min älskling<3
sees<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback