Bilkrock!

Hej, idag kunde jag ha dött!

Jag och pappa krockade med bilen idag.
Vi var på väg till Tingis och så åkte vi ner raktöver Carlskyrkan och skulle fortsätt ner mot gimonäs och då helt plötsligt så hörde vi broms ljud och då tittade vi dit och så hann jag se något stort och mörkt som åkte emot oss och en billyckta. jag hann precis tänka "HELVETE" Sen så smällde det till och sen så lyckades vi bromsa och svänga rakt utan att fara ner i dikerna på båda sidorna av vägen.
Jag klarade mig helt oskadd och pappa och basse med.
Jag satt ju bredvid pappa i passagerarsätet och ni ska se hur bilen ser ut!! :O
Jag är verkligen så himla glad att glaset inte krossades över mitt huvud eftersom det är den sidan som bokstavligt talat är totalförstörd.
Taket är intryckt och dörr sidan ör helt buklig och repig och intryckt. Krockkuddarna har löst ut sig och min stol har utvidgat sig och blivit jättestor och detr går inte att stänga min dörr ordentligt!

helt sjukt och jag tänkte faktistk på vad som kunde ha hänt med oss ;S Men nu gick det ju bra men endå!

Kan fota bilen imorron så ni får se hur det ser ut hoppas ni får en bra kväll iaf puss hejj<3

 (bilden är tagen från google)





» Saga

Ojsan! :O Tur att det gick bra <3

2009-11-02 » 19:55:52

oj shit! tur att ni klarade er! <3

2009-11-02 » 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback