dåålig uppdatering<3

Vet att jag varit dålig på att uppdatera men har inte hunnit :)

aja, igår på ridlektionen med Bubbis gick det SUPERBRA!!! :D Han är en superstjärna!
När vi hoppade fram på ett hinder i början så red vi på det många gånger och vi började på kanske 70 och slutade på 110 :D<3<3 Och då hade vi inte ens höjdhoppnings tävling + att det var ett räcke som är svårare för hästen att hoppa och aaaaaaaaaahhhh han var såååå underbar!! :D<3<3<3

Han har verkligen lärt mig allt jag kan!<3

sen så hoppade vi en bana som camilla hade ritat av från en 150s bana men vi hoppade mycket lägre :) Eftersom Bubbis alltid får hoppa så himla högt (90 och uppåt) så hoppade vi banan på 70 och han var sååå fin<3


Idag ska jag vara med Becca och Wilma<3 Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer nog på det snaart :) aja, nu ska jag blåsa och fixa håret ha en bra daaag<3

 Simply the best<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback