Första Advent<3

Det har snöat ute! :D Fast det är typ bara 1 mm lager snö men iallafall!! Nu börjar det likna vinter igen :D Fast det dåliga är ju att den antagligen är stenhårt på banan och i skogen framöver och det är inte alls bra! Om Tingis ska orka hoppträna så måste jag ju göra annat än att skritta för annars kommer hon inte hålla... Men det blir väll att köra in henne till hippo och sen trava och galoppa de korta sträckorna som går.. :)

Aja, idag så kommer Mamma hem från Luleå och när jag pratade med henne i telefon så sa hon att hon hade köpt ett par skor som jag kommer vilja mörda för och om hon har köpt skorna jag önskar mig i julklapp så blir det strypning!!! låååååååångsaaaaaaaaamt!
haha, skojja bara men jag ska iaf låna de skorna om det är de hon har köpt! Eller att par andra supersnygga!!


Idag ska vi fara in med Tingis till hippo :) Det ska bli kuuuuul<3 Idag ska vi träna för Frida Rännar så vi får se om hon är bra :)
Aja, nu ska jag gå och göra mig i ordning och då en svängiläng med basse-snasse vi sees<3



Före och  efter bild sen igår när jag gjorde mig iordning :



stor skillnad...?





inte precis

2009-11-29 » 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback