heeeeeeeeeeeeeeeeeejsan<3

heejsaaan jag har tråkigt!! Ovaligt? Nej!

okii, jag ska sluta flumma och vara lite normal :P
Igår så for jag ut med Tingis i skogen och lallade på ett litet tag :) Det var kolmörkt och jag såg nästan ingenting av det lilla ljuset som kom i från min pannlampa :P
Gick ganska så bra på ridningen igår också :) Jackpot var lite flamsig och stel men annars gick det bra :)
Idag har maja Tingis och jag ska vara hemme och ha tråkigt och plugga till matteprovet som vi har imorn.. ;/ SUPERDUPERTRÅÅÅÅÅÅÅÅK!!!!
Men jag vill inte faila på provet så då mååådte jag träna ;(
Imorn så slutar vi också 11.30 och då ska jag direkt fara ut till Tingis och rida i skogen medans det är ljust.
Sen tror jag att jag ska hoppa på fredag,lördag eller söndag :) Det beror lite på ;I

jag vet att jag inte har svarat på frågorna från frågestunden än men jag ska göra det när jag orkar för just nu gör jag faktiskt inte det.

aja, nu ska jag plugga vi sees uppdaterar med bilder senare idag pusshejj<3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback