Heej, äntliigen hemma från skolan :)

Red ju Tingis på hoppträning igår för Johanna Forsman som verkar vara en superbra ridlärare :) Jag tycker iaf det (A)
Hoppade henne på hacket och ibörjan var hon väldigt dragig och lyssnade inte så mycket och fjantade runt men sen blev hon superfin :D<3
När vi hoppade banan sista gången 90 så var hon jätte fin och hon hoppade både låååååååångt och högt :P
Hon är ju väldigt stor galopperad hon hoppar väldigt långt också :) Men hon hoppar finast av alla! ♥


Just nu har vi precis slutat och våran sista lektion var slöjd och nu är jag snart klar med min klänning som verkar bli fin faktiskt! :D Mycket bättre än vad jag hade hoppats på :) nu ska jag bara sy upp den , fålla den, fixa en konstig dra ihop sak och sy fast band :)
blir nog klar nästa lektion :)

Just nu äter jag toast och dricker juice innan jag ska fara ut till älsklings ponnyn<3
Ska nog rida lite travarbete idag ifall underlaget fortfarande är bra annars blir det skrittning och lite fri springning på ridbanan efteråt :) aja nu ska jag skynda mig vi sees ;*<3

Snart klaaaar<3





kul att det går så bra! :D

Va duktig du är på att sy! :D <3

2009-11-24 » 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback