Hej hallå där kött och blåbär xD

jaa, igår blev det TV kväll framför Idol som vanligt :) Jag är verkligen sååååååååååååå glad att Eddie åkte ut! Han sjöng Takida! Herruguu han sjöng ju falskt hela tiden! faast det gör han ju alltid endå meen :)
Mariette och Kalles duett asså OMG vad bra de va!!! Grymt bra var de verkligen! <3
Sen blev det cirkus möller :P Shean Banan är ju bara bääääst!!! hahahaahaha :P
aja...

Idag så har jag väll inte rikigt planerat vad jag ska göra idag eftersom maja tydligen skulle ha Tingis idag ;)
Men då får jag väll hitta på något annat att göra dååe :)
Imorgon ska vi ta in henne till hippo och då tänkte jag hoppa lite :) Ställer upp ngra hinder som jag kan lägga ihop till en bana sen :) Det är så himmla svårt också när jag inte kan några avstånd i huvudet men jag får väll testa mig fram... hur svårt kan det vara? :P magiska ordet är sagt! jag troor jag tar tillbaka det :P
När man säger "hur svårt kan det vara" eller" det här kan inte ta så lång tid" eller"kan det bli mycket värre än så här" Då kan det absolut bli värre :P
Troo mig jag vet! xd

aja nu ska jag kolla bloggkoll och sen ska jag äta frukost hare bra pusshejj<3

 bilden tagen för en vecka sedan<3






menar du studs och såna avstånd på markbommar eller linjerelaterade avstånd med riktiga hinder? :)

2009-11-14 » 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback