hemma från T<3

heej, har precis varit hos Tingis ;)

Eftersom underlaget söööög så kunde vi bara skritta och ta lite trav på vissa ställen men annars blev det mäst "power walk" :P
Det var bara på med massa reflexer och pannlampor och ländtäcken och hela köret :P
Usch hatar när det är mörkt kallt och dåligt underlag!!
Men imorn ska vi fara in till hippo så ska jag rida igenom henne och sen ska vi tvätta igenom henne med ett PROB schampoo mot hennes klåda :)
Vi köpte en olja också och den var superbra :) allt "mjäll" hon hade på halsen for bort på 2-3 ggr vi använde det och nu ska vi bara tvätta igenom henne med det :)

Idag fick jag skolkatalogen och fyyy så fuuuul jag bleeeeev på kortet!!!! :O
Jag ser ut som ett mongo!!!
Fast ieförsig ser Becca ut som värsta fjortis bitchen :P
Men hon blev iallafall söt!<3

Aja, nu ska jag kolla bloggkoll och sen ska jag plugga lite grann inför prooov :/

hejdååå<3






heter mest inte mäst, heter ändå inte endå.

2009-11-09 » 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback