home sweet home<3

Heej, har varit hos Tingis och ridit ut i skogen med Anna E, Anna S och Maja :)
Vi red förbi åkern så man kom på en grus/ler väg det var ungefär samma underlag under snön som det var på våran ridbana :) Där travade vi och jag tog lite galopp :) Funderar att nästa helg fara ut dit och intervall träna :)
Det var jättemysigt med all snö men mindre mysigt när snön från grenarna rasade ner i nacken på än :P
Sen fick ju Tingis värsta snöstyltorna!! Fick hoppa av och knacka ur skorna en gång när de vägrade lossna^^,
Det blir att skaffa snösulor nästa gång hon ska skos :)

så här mysigt såg det ut i skogen idaag ;)







myyyysigt va? :D


Så jag var hemma vid kvart i 4 och jag åkte ut och var i stallet 11 så det blev en lååång tur och vi skrittade nästan hela tiden ;) Hoppad bara snön får ligga kvar för det är så bra underlag nu!! :)
Sen när vi skulle rida hem sprang det en hjort över vägen men ingen av hästarna hann riktigt reagera :)

Men nu så ska jag fortsätta att se reprisen av EMA vi sees pusshejj<3

  





» Saga

Min häst Dunet får alltid styltor.. Men hon ska snart skos och då ska hon få snösulor :D

2009-11-07 » 17:34:59

Snö :D Jag vill också ha :P Det kom typ 1 dm i torsdags men det regnade bort på fredagen -.-

2009-11-07 » 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback