Jul jul,strålande juuuuuul

jag har lite julkänsla idag faktiskt :) Eftersom när jag vaknade låg det ett lager snö på marken och då blev jag glaaad :D
Men sen så började det regna när jag åkte till stallet ;/
Jag trodde att underlaget skulle vara piss dåligt idag men edt var riktigt bra :) Så jag hoppade henne idag :) Jag tror att Tingis är lite mörkrädd, för hon blev lite spänd i början men sen släppte det... :) Hoppade lite studs och en liten oxer och ett räcke som jag höjde upp till kanske 90 sen :) Hon flög över det och bockade lite grann efterhinderna:) Sen så tog jag av henne alla "kläder" och satte på henne en grimma och sen lät jag henne springa av sig lite granna på banan :)
Det tyckte hon var buskul så hon sprnag runt runt i galopp och gjorde båda bocksprång och krumsprång och sen så sprang hon runt runt och hoppade en oxer utan att jag drev på henne eller sa något jag mäst bara stod och gapade medans hon skuttade runt själv :D
Funderade på att filma henne men det regnade så mycket så jag tog inte fram mobilen :) Sen tog jag in henne och pussade på henne och gav henne hö och kraft foder :) Sen kom pappa och hämtade mig och sen så hämtade vi pizza och sen har jag badat ich nu ser jag på NCIS och ska snart se på Idol som börjar snart :) Men nuu ska jag gååå hejdåååå<3






» Saga

Jättefin bild tycker jag :)

2009-11-06 » 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback