Skynda Skynda<3

Heej, har precis vaknat och ska bara snabb blogga innan jag måste klä på mig och gå ut med hunden och sen så måste jag sminka mig och gölra mig i ordning eftersom jag ska få fara på stan med Amanda<3 Det är typ bara Amanda jag går på stan med hihi min lilla "gå på stan kompis" :P
Då blir det att köpa julklappar eftersom jag inte kommer ha tid att gå på stan sen så det gäller att hitta alla grejjer sopm jag ska köpa :) Förhoppningsvis slinker det också ner något till mig men först och främst julklappar<3
Kommer som vanligt att gå ner på skopunkten och kolla om mina drömskor är kvar och hoppas att jultomten kommer med de i ett paket så att sägaa :P

aja, men nu måste jag gå ifall jag ska hålla min "tidsplan" sees ;*<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback