Svar på frågestunden!! :D

Här kommer alla frågor och svar :D


Fråga: Rider du henne med hackamore?

Svar: jaa, det gör jag och eftersom hon har sår i lanarna så ska jag rida med de tills det har läkt.

Fråga: Har du någon/något syskon?

Svar: jag har en lillasyster som heter maja

Fråga: har du något husdjur?

Svar: Jag har ju lilla Basse<3

Fråga: Har du någon kille?

Svar: näpp, i'm single :P

Fråga: anser du att du är en bitch?

Svar: Haha, näe har ingen anledning till det :P

Fråga: Hur många läsare har du per dag?

Svar: Antalet läsare brukar ligga mellan 25 till 45 personer om dagen :D<3<3<3

Fråga: Hur många vänner har du?

Svar: Hur många vänner jag har? jaa, det beror på hur du menar med vänner ;) men ganska många iaf :)

Fråga: Vad heter din hund?

Svar: Han heter Baxter (efter filmen håkanbråkans kompis Ronnys hund som var en Engelsk springerspaniel och basse är ju en Welsh springerspaniel :P )

Fråga: Vad är din hund för ras?

Svar: Welsh Springer Spaniel (världens gladaste hund) :P<3

Fråga: Hur gammal är Tingeling?

Svar: 11år<3

Fråga: Vilken tid och dag rider ponnyhoppgruppen?

Svar: Vi rider Tisdagar från 19.00-20.00 i lilla rudhuset :)

Fråga: Går det bra med Tingeling?

Svar: Jaa, det går jättebra hon har blivit riktigt fin :D<3

Fråga: Vad är det bästa med Tingeling?

Svar: Oj, vilken svår fråga....hm.... allt är bra med henne och det bästa är nog att hon tycker allt är så kul :D<3

Fråga: Vad gör du din header i för program?

Svar: Det är en fråga jag ofta får och det är inget program precis men mer kan jag inte säga för det är en secret ^^,

Fråga: Vilket stall står Tingeling på?

Svar: Hon står i villanäs stallet :)

Fråga: Dricker du?

Svar: Nej! ;O

Fråga: Röker du?

Svar: Nej! ;O

Fråga: är du oskuld?

Svar: ja?

Fråga: Vad är dina långsiktiga och kortsiktiga mål med Tingeling?

Svar: oj, mina kortsiktiga mål är väll att vi ska fungera så bra tsm att vi kan få våran första rosett tillsammans (A)
och mina långsiktiga mål.. hm.. ponny SM har alltid varit en dröm men det är nog mera en dröm en ett mål. och ska vi nå de så blir det Mycket jobb (a)

Fråga: Vad är dina brister och starka sidor som ryttare?

Svar:  Hm.. Mina brister?? det är väll att jag har lätt för att få för långa tyglar när jag rider att jag kollar ner istället för frammåt och att jag ibland är lite sen att kolla på hindret och att jag har dålig kondition (A)
Mina starka sidor är väll att jag har bra sits och inverkan på hästen att jag inte är rädd för nya utmaningar och att jag verkligen brinner för mitt intresse<3

Fråga: Hur lärde du känna Vendela?

Svar: oj oj oj, den gammla historien :P Jag lärde känna henne när jag var 6 och hon var 7 hon hade börjat i  min ridgrupp på lördagar och då brukade jag vara snäll mot henne och säga vilka hästar som var bra :P Och då tog hon mitt telefon nr för hon ville ha någon  att "prata häst med" och då började vi vara med varandra ofta och sen så började vi sova över hos varandra varannan fredag till lördag eftersomn våran ridlektion var väldigt tidigt på mogonen och sen så blev i bättre och bättre vänner helt enkelt :D<3

Fråga: Vad heter din kompis Beccas blogg?

Svar: Den heter www.beecas.blogg.se


Det var alla Frågor :) ha en bra daaag<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback