Tv = <3

Heej, har ju varit på stan hela dagen med Amanda<3 Först så åt vi lunch (som vanligt på Subway) och sen gick vi runt på massa affärer och nu har jag hittat grejjer till allihopa :) Så det blev många julklappar <3

 Kolla vad mycket julklappar jag har köpt :)
Väldigt nöjd är jag iallafall över att jag hittade julisar till allihopa och kolla vad jag hittade till mig själv!!!



Visst var de sööta!!!! :D<3

Jag blev verkligen kär vid första ögonkastet när jag såg dem! Verkligen såå min stil<3

Sen när jag kom hem så slog jag in alla julklappar och sen så for jag till Tingis<3
Hon fick vila idag och sen så julpyntade jag i stallet :) det blev jättefint



fin fint<3 men nu så ska jag gåå och kolla lite på globen horse show som är på tv nu sees<3





HAr du ett eget stall hemma på gården ?=)

2009-12-01 » 07:10:13

var har du köpt de rosa tofflorna? =)

2009-12-10 » 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback