Vem åker ut i Idol?

Sitter och tittar på Idol finalen nu vem som kommer åka ut :) Jag hoppas att Eddie åker ut eller Rabih...
Men herreguu vad hände!!!!!!!!!
Mariette hänger löst!!!! :O

Hon får INTE åka uuuuut!!!! Då kommer ju hela Idol vara sluut!! :O Jag har typ hejjat på henne sedan Idol började och nu hänger hon löst och om Eddie hänger löst och slår henne då lovar jag att jag ska slå sönder TV:N!!!!

Såg Cirkus Möller också och Shawn(stavning?)Banan är ju gryyyymt skönast :P
hahaha, förra gången var ju sköönast :P

Kor gillar gräs...
Shawn Banan med...

Hahahah, Aja nu så får vi ju bara hålla tummarna på att Mariette inte åker ut!!
Då kommer jag serriöst svimma! :O
Hon är ju såå mycket mer överlägsen än alla andra!!

Har målat om naglarna nyss också...igen :P Först hade jag blåa naglar i Måndags till Onsdags och då målade jag ljus/pärlemor rosa i botten av nageln  och halva nageln lila och jag tycker det blev ganska coolt och sen igår målade jag neonrosa naglar med en liten blå plupp längst ut men de naglarna blev fail så jag tog bort de och nu har jag silver naglar med glitter på ;P
Slå det om ni kan!!
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR värligen Fokis naglar för jag tycker de är supersnygga och coola och jag önskar mig faktiskt ett sånt dära kitt hon har från Melba.se
Det här är faktistk min favvo design av Foki :



YES RABIH ÅKTE UUUUUUT!!!!

Okej tillbaka till ämnet :P

sånt här skulle jag vilja ha :


aja, men nu ska jag sova godnatt<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback