What comes around goes around

heej, har precis kommit hem från Tingis :)  Red en ny väg jag aldrig ridit förut och det var jättekul och en jättebra underlag :) Vi travade väldigt mycket och det var bra eftersom hon fick "springa av sig" lite :) Ibörjan var hon väldigt lugn och rättså fin men sen när vi var på väg hem så måste man rida nära skjutbanan och då var det såklart någon som skjöt där och alla hästarna tvärstannade och Tingis vägrade gå frammåt om inte någon annan var före henne och samma sak för de andra men Maja och Roffe hoppade av och hon ledde honom tills vi kunde hoppa upp igen :) Och sen låg det trädgren över vägen som hon hoppade över :P
Vi var 3 som red ut det var jag Maja och Anna E :) Efter det blev hon helt hyper och så fort det kom en bil eller någonting så börjde hon takta och springa på tvären och när det kom en fyrhjuling så gjorde vi några söta bocksprång och små halv stegringar :P Jag kunde inget annat göra än att skratta åt henne och försöka lugna ner henne igen :) Efter ett tag blev hon lite lugnare :) Men annars var hon snäll :)

vi hann ju rida innan det blev mörkt iaf :)

aja, nu ska jag äta lunch xD

vi sees ;*<3

 gillar den här bilden<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback