:)

Sitter på skolan och jobbar med SO arbetet det är väääldigt tråkigt men jag måste göra det. Ska vara med Becca idag ska följa md på hennes ridning de har hoppning<3 Aja, nu ska jag gåpåå hejjjdåååå<3






Hon är väldigt snäll på tävling, något laddad men hon är ju väldigt rutinerad just nu, haha..

Hon ÄLSKAR verkligen att tävla, se bara till att hon får gå runt och kika på lite saker innan, runt banan osv. :)

Hon är en DRÖM att rida på tävling, du kommer att få känna. Shit! :D

Ett annat tips är att inne på banan att du inte sitter och grejar för mycket utan att du kanske tar ett varv i galopp där du gasar på lite innan startlinjen, dte misstaget har jag gjort många gånger att jag ska vara för noga och då blir hon sur vilket leder till ett stopp, haha hoppas att jag inte skrämmer dig nu men det är bara små tips jag har! :)<3

2009-10-07 » 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback