fy tusan så rädd jag blev!

ahha, taack greta jag kan länka eran blogg eftersom jag gjorde blogg design till dem :) Greta och Fridas blogg
---

Jag satt och lyssnade på min nya favorit låt på högsta volym på mina hörlurar hemma på mitt rum med ryggen mot dörren och helt plötsligt kände jag en kall hand i min nacke och h*lvete vad rädd jag blev!!! :O
Men inte så där att jag fick världens ryck och hoppade till utan jag bara stelnade till och kunde inte röra mig.
Och när jag vände mig om stod pappa där:P haha, jag blev verkligen superrädd och detta tyder altså på att jag fungerar tvärt om. Istället för att hoppa till och skrika får jag panik att jag stelnar till och får värsta panik chocken i mitt huvud. Haha, altså slutsatsen blev att jag nog inte kommer sitta med ryggen mot dörren mer ;) Haha

btw GRATTIS FOKI SOM VANN PRISET ÅRETS BLOGG PÅ BLOGGAWARDS SOM VAR IKVÄLL! :D

Det här är min nya favvo låt<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback