Goomorgoon<3

Haha,jag såg din komentar Angelique och ifall det finns någon bild så skulle jag gärna vilja ha ngn :)
---

Heej, idag är det ju Tisdag och ska in med Tingis och träna i hoppgruppen vi har dressyr idag så det ska bli kuul :D

aja, men nu så ska jag väll äta mera frukost vi sees ;*<3


blev min favvo bild<3 kolla frambenen han är ju högt över och det är endå L:A :D<3





Grattis igen! :)

Samma sak som för mig och Tingeling, vi kom också 3:a i La debuten! :)

Det var en ackumukator, fick ett stopp på sista hindret ( jokern) där jag tappade lite ridning, det var en kort bom, (endast en bom och inget mer) som var 110, sen hoppade hon, så 4 fel.. :)

Som sagt, grettis igen! :)

2009-10-13 » 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback