haloo :)

Har ju varit hos tingis idag och jag hade bestämt mig för att rida barbacka idag och det gick inte så bra :P
haha, hon fick tok fnatt och började bocka som en galning så då flög jag av och blev otroligt sur på henne och fick gå hem med en henne som vägrade låta mig sitta upp ige.Sen så gick jag ner till banan och tog med ett dressyr spö och red ett tag där tills hon lugnade ner sig :) Hon har så mycketr överskotts energi så jag vet inte vad jag ska göra med den :P haha, men imorgon ska jag rida stenhårt på banan så hon verkligen får jobba! :)
Ska ju tävla dressyr på Bubbis den 8 på hippo och då tänkte jag träna in dressyr programmet med Tingis imorgon :)
under dagarna Tisdag och Onsdag ska vi in på hippo på någon kurs och sen ska vi väll ta det någolunda lungt de andra dagarna :)
Men vi får se det beror på hur hon uppför sig :P

Nu har jag laddat in bilderna på när jag slingade håret :) Inte så stor skillnad men :P

föreefter

man ser att slingorna inte är lika tydliga som i förra bilden att de smälter in mera :P här är en bättre vild<3

  me like :)

men nu ska jag gå hejdåå :)<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback