Haloo :)

heej, hade ju ridlektion igår och det gick sådär..
Vi skulle byta hästar och jag fick Camaro ;S
Han är stor klumpig stum i munnen skänkel och spö döv! :S
Men hoppa kan han men framridnigen var hemsk!! Han kan typ inte flytta för skänkeln eller gå i form. ;/ Han börjde lite på nacken men han jobbade inte dirket mid bakbenen som jag ville men man kan inte sitta upp och rida en häst klock rent första gången :) Nästa gång så får jag bestämma ifall jag vill rida ngn annan eller fortsätta rida min cirkus ponny<3 Jag tror jag vill hoppa Jackpot :) Han är faktiskt väldigt rolig och han behöver ju lite rutin :)
aja...

Jag kommer lägga in lite bilder senare ikväll på hur mitt hår blev för jag sitter vid fel dator nu :)

men uppdaterar mer sen med bilder o.sv :)<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback