heeej, har precis varit....

Hos Tingis´:)

men nu till lite annat så kommer vi tillbaka dit sen :)

tänkte lägga in lite bilder och sånt nu :)

Här kommer lite blandade bilder från igår :P



snyggningen ( hahahahahahahahahahahhahaha) Adde poserar snyggt :P tyväär alla tjejer så är Adde redan upptagen med den här fina filkkan<3

 söötnoos<3
Didde ville ju också vara med på en snygg bild :P



och en till snyggig bild på adde



han ser typ ut som en tomte nisse med grön toppluva som grimagerar :P haha
vid ungefär samma tidpunkt passade vi på att retas lite med Didde eftersom han (tydligen) är lite färg bilnd :P
som på sy slöjden sa han så här:

Didde: Kan jag få det dära rosa tyget som ligger där?
Jag: Rosa tyget det dära längst underst? ( det låg 5 tyger i en hög den första var grön den andra var blå den tredje var rödrutig den fjärde var vit och den femte var rosa)
Didde: Nej det där andra som ligger där näst först!
Jag: Men det finns inget rosa tyg där det finns bara ett underst.
Didde: Men det där ( Didde går fram och pekar )
Jag: Men det där är ju inte rosa... Det där är ju blått
Didde: Är det?
Rebecca,Adde och Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:p

Sen så frågade vi Didde

Jag: Men vad är det för färg på Beccas linne då? ( Linnet var grått )
Didde: öm....... jag vet inte..... Grönt?
Becca,Adde,Jag: HASHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA:p

Jaaa, det var kul :P aja, nu kommer lite bilder från idag :)



kolla vilka härliga "Trivselprickar" hon har fått :D

sen for vi ut och red och här kommer ett video inlägg :)



kolla vad fint det var vid vattnet när vi red förbi där :D



visst var det vackert? :D Men nu ska jag sova är ju somsagt en ny dag imorgona<3 puss godnatt<3





Men gud är adde och becca ihop ? :O

2009-10-10 » 12:08:49

är du ihop med Didde!?

2009-10-11 » 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback