Heej och Godmorgon<3

En trött liten Jojiiz ligger just nu i sängen med sin dator och mobil och håller på att somna.
Mamma sparkade nämligen upp mig klockan 7 i morse eftersom vi hade utsläpp. Pigg var jag nog inte och jag mer eller mindre sov på väg ut till bilen. Men på något sätt lyckades jag hålla mig vaken och när vi kom in i stallet så gnäggade många av hästarna och de var såå söta<3
Tingis såg väldigt morgontrött ut och hon var såå sööt<3
Sen släppte vi ut alla i hagen och bara för att visa att Tingis bestämer i hagen skulle hon (såklart) gå och sno Leos mat :P fast det var ett bra byte eftersom Tingis hade mer mat kvar än han :P

Så det var det som hände på morgonen iaf:) Ska ju rida med Beccis idag i skogen :) Jag tror vi rider till åkern eller bomstigen 2 :) Det beror lite på hur mycke tid vi har eftersom det tar längst tid att rida till åkern men det är också den mysigaste<3

Aja, nu ska jag lägga in en blogg design till en tjej och sen ska jag äta frukost ha en bra morgon uppdaterar mer sen puss<3

 sötaste, finaste, underbaraste<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback