Hemm från Tingis<3

Heej, jag åkte ju ut till stallet tidigare idag eftersoms Tingelings hagkompis har kommit :)
Han var suuuupersööööt! :D
En liten vit islandsvalack (som var B-ponny) på 20 år :)
De kom bra överens direkt och Tingis behövde inte göra speciellt mycket för att tala om att hon var högst i rang:P Det räckte tydligen gott och väll med att skrika lite grann och lätta lite på baken haha trams fiiia :P

For iaf ut med henne i skogen och hon var suuuuuuuperfiiiiiiiiiiin!! :D
Hon var lugn och fin i galoppen och jättesnäll i traven heeeelt super!! :D
Sedan hämtade vi ut våran nya gelé padd som verkar bra och jag ska hoppträna med den imorgon :)
asså sista träningen innan tävlingen och jag taggar som f**n till tävlingen nu!! :D
Men jag tror jag är nästan mera taggad på att rida Bubbis i L:an!! Hoppas bara han går som en klocka i L:berna så jag får hoppa min sista tävling med honom en L:a :) Men jag taggar också sjuuuuukt mycket tills jag får hoppa Tingieling! :D Hoppas hon är snäll och lugn då också :D
nu kommer lite bilder från idag :)

 på väg ut till Tingis<3
Tingeling och Leo i hagen :)

 visst ä han sööt haha suuuur mupp :P
Fint väder var det iaf idag :)
Fiiiinaste<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback