Hemma från stallet :D

heej, blev superlång dag i stallet idag :) Becca försov sig så jag passade på att putsa alla grejjer och diska ur vatten bajlan:) Sen kom becca och vi red bomstigen 2 :) När vi kom up till "toppen" så gick Rolf omkull ;/ Han halkade och becca föll av.. Men det var ingen fara med båda förutom att becca fick ett mini sår på knäet som blödde supermycket som vi trodde var superstort. Roffe var det lugnt med och han är inte svullen och han haltar inte :)

Sen skrittade vi hela vägen hem och Becca gnällda över att hon frös och hon blödde och att hon skulle förblöda. :P Asså jag tror jag nästan dog av skratt under den tiden vi skrittade hem. Och sen när hon började sjunga så ännu värre. :P Stackars rolf borde ha fått skavsår i öronen! :P Hahaha, men kul hade jag iallfall på vägen hem :P

Becca ska typ sova hos mig ikväll:D

Men fortsätt fråga på frågestunden så ska jag nog svara på söndag :)
Ha en bra kväll uppdaterar nog mer sen :*<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback