hemma från stallet :)

Red i skogen idag i ca 1 h :) Skritt jobbade mäst och tog lite trav och lite fattningar :) Hon var bar snälla och gjorde inga försök till att kasta av mig och springa hem (a) Hade med mig mitt headset medans jag red så jag pratade med didde i ca 1 h om oviktiga saker :)
Imorgon så ska jag och Becca rida ut tsm hon ska låna Roffe och det ska blii kul :D Jag tror vi rider ner till åkern för där är det roligast att rida´, faaast det tar längst tid också :) Sist jag red där tog det ca 2 timmar men det blir mysigt med en lång tur :)
aja, det var väll det :) Om jag kommer på något uppdaterar jag mer sen för nu ska jag göra en blogg design till en tjej som heter Elsa :) Ha det bra puss<3

miss all old times<3






Hur lärde du känna vendela?

2009-10-28 » 18:09:26

Märkte detta väldigt sent men....

väldigt fina headers som du gjorde till rebecca och den med frågestunden.

2009-10-28 » 18:19:23

Tja! Kompis med Gabbis, och red Tingeling två gånger i veckan när hon var på ridskolan ;D

Hur går det med henne?? :DD Kram

/Erika

2009-10-28 » 20:43:44
» Elsa

Söörgården;d

ska du ditt iår igen elr?:)

2009-10-30 » 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback