Hoppträning<3

Hopptränade ju Tingis i Söndags och detn gick bara braaa :) förutom i slutet där jag klantade till det men annars var det super :D Vi tränade omhoppningssvängar :D
hon är superbra på omhoppningssvängar :) Men jag kommer bara satsa säkerhet på tävlingen och kanske svänga lite i omhoppningen :)
--

Idag red jag ju Bubbis och det gick också braaa :D
Vi hoppade en kortare bana och vi fick INGET stopp på vattenmattan!!!! :DDDD Men sen fick vi ngra stopp på en vit stor hög låda som vi aldrig hade hoppat förut men jag är endå super nöjd :D

Nu taggar jag som F**N till tävlingen och ni får önska mig lycka till! :D
nu måste jag gå och duscha och snart gå och sova såå puss godnatt<3






Heja!

Ni kommer ta dom alla! :D <3

2009-10-07 » 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback