Ridit Tingis :)

har ridit och kommit hem från Tingis för ca 1 och en halv timme sedan :)
Red henne hårt på banan och vi jobbade på att böja henne innåt och utåt på volt och lite skänkelvikning och sen red jag igenom mitt dressyr programm lite snabbt :)
Red i dressyr i ca 45 minuter och sen så ställde jag upp ett litet "sockerbit"s hinder som vi skuttade över några gånger och det gick så bra att jag höjde upp det med en socker bit till som jag la ovan på den andra socker biten så det blev kanske 85 :) och sen bara på kul skull la jag upp en socker bit till ovanpå det så det blev 1 m :D
och sen flög vi över det :D

Bästaste i världen är du även om du är tjurig ibland<3

som ni ser blev hon rejält svettig :)

idag så snöade det lite också :D Igen :D
fast det har typ växlat mellan att regna och snöa hela tiden :)

 
ich liebe schnee<3
jag älskar snö<3

guud vad jag längtar till jul!
På min önskelista så är iallfall ett mörblått schabrak med vit och röd kant + en matchande huva högst upp listan :D

aja, nu ska jag snart gå ut med hunden vi sees :*<3






fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan alltså värre bild finns ju inte heller;o<3



Asså JÄVLAR vilken ful tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-23 » 23:10:21

naaw, va duktiga ni är! :D

2009-10-24 » 22:42:54

Rider du henne med hackamore? :) stavning

-Hon verkar ju gå asbra med dig! :D

2009-10-26 » 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback