today is a rainy day :P

heej och godmorgon på denna tråkig höst regninga dag! :)

Gjorde en ny blogg design lite snabbt igår eftersom jag var så trött på min gamla tråkiga bruna :P
Så nu har jag en ny som är ljus lila-rosa :)
Men jag är inte helt klar ska fixa lite mer när jag har tid :)
---

igår kväll så blev det som sagt sitta hemma kväll franför datorn med en påse polly och en telefon i handen :P
haha, jag pratade med Didde i telefonen i 2 timmar och ca 20 minuter :P haha, det är det längsta jag har pratat i telefon faktiskt! :D
haha, vi pratade ientligen inte om något speciellt endå... eller gjorde vi det? jag kommer inte ihåg bara att han  visade mig massa konstiga klipp på ngn 15 årig kille som såg ut som 12 som hoppade studsmatta :P och sen lyssnade vi på Green day som faktiskt är bra för de har endå ganska sköna låtar :)
Och medans vi pratade gjorde jag ett mönster med mina pollysar :P hahaha, det var mörka och ljusa pollysar i min påse och då gjorde jag ett mönster som såg ut så här:



haha, nu är inte jag precis världsmästare på paint men det såg ungefär ut sådär :P
tänkte ta en riktig bild på den men mamma han städa undan de innan jag hann ta en bild :P
Didde ville att jag skulle skriva att mönstret blev så fint bara för att jag pratade med honom men det tror jag inte riktigt på eller vad säger ni? :P

---
idag så ska jag fara på stallmöte i stallet klockan 2 och sen måste vi hinna hem och äta för att sedan åka ut till stallet igen för att börja fixa tills vi ska åka in på våran sista träning innan tävlingen!!!! :D:D fett kuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!! :D
är super taggad nu! :D

aja, nu ska jag gå och bada vi sees ;*<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback