Beccis<3

hello :D

Var med Beccis idaag :) först så bkanda vi världens godaste kladdkaka och åt glass till ( bara gott )
och sen så gick vi upp på mitt rum och pratade :) Sen for vi iväg till maxi och köpte Lakris balkar supergoda lakris bitar iaf och sen så cyklade vi iväg på killarnas fotbollsträning och låg på marken och pratade med adde som hade "ont" enligt mig i ett ben :P Och sen så cyklade vi hemmåt och stod utanför mitt hus och pratade med John ttyp en halvtimma om allt möjligt :) Sen åt vi mormors supergoda pannkakor och sen så satte vi oss utomhus med en filt och pratade och sen gick vi in till mig igen och tappade upp ett varm bad med bad salt och hela kittet var sjuukt mysigt och sen låg vi där och pratade  :D Men sen var Becca tvungen att fara hem eftersom det blir endå mörkt ganska fort nu och det är inte kul atta cykla hem själv speciellt inte om man är mörkrädd som jag är :P hihi aja, men nu ska jag gå och göra något vi sees ;*<3<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback