Bilder + film från igår :)

jaa, jag hade tänkt ta hela igår från början :P

på skolan på engelskan hade vi ganska kul och var ganska kreativa :P

Before  After!

så våran bild blev PIMP MY GÅS! Fast det är en Pelikan :P

Sen efter skolan drog jag hem gjorde ingenting tills jag skulle börja göra i ordning maten som var Tacos :D


 mumsiiigt var det iaf :)
Sen eftersom jag spillde tacos på mina slappar kläder ( mjukisbyxor och en T-shirt ) så bytte jag kläder :P

  så det fick istället bli mina trashiga jeans och mitt gröna linne :)¨

Sen for jag iväg till becca :D

Becca och Adde är sööta<3

 Adde och Matte the twins <3

 sötaste<3

 faace<3

aja och så blev det en liten film. Hade Mobilen fel hål så man måste vrida sig själv dålig bild + dåligt ljud är det också :P



tack för en rolig kväll Becca, Adde och Matte







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback