Goodmoring<3

hej hopp bloggeliblogg :D

idag så ska jag åka ut till Tingis vid 12 och rida "bonstigen 1" hihi :P Vendela kommer kanske hit idag hoppas jag! :D but we got a problem! Jag kommer nog komma hem vid halv 4 från stallet och då är det not fun ifall hon bara kan vara här ett litet tag och det blir nog inte heller fun för henne ifall hon ska gå med mig medans jag rider Tingis.. So what shell we do? vi får helt enkelt figure it out! :P
haha snygg swengliska va? :P

Men aaaaaaa, kan nog not write more becouse i'v got nothing more to write :P aja ngra vidos när Tingis hoppar med sin förra ägare :)



Tingeling hoppar 90

Tingeling hoppar 110



Tingis hoppar 125



p.s när man sett klart på en video då kommer det ju upp en svart runta och under små videoklipp nästan alla de videoklippen är på Tingis ifall ni vill kolla :D d.s





åh tack johanna:D ;*

2009-09-05 » 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback