hemma från skolan :)

nu har jag äntligen kommit hem från skolan från en A-pass dag som vi har på onsdagar:) Skulle ientligen ha elevens val ( självförsvar ) efter med våran självförsvars lärare är borta så du fickl vi sluta tidigare ;:)
så just nu äter jag klimpsoppa :P det är faktistkd en enda soppan som är god :P fast jag blev inte precis mätt eftersom nu är den slut..men jag får äta mera saker :P
aja, idag ska jag fara ut med Tingis i skogen och bara rida som vanligt medel eftersom i morgon ska vi hoppträna på hippo :) Sen på fredag ska maja rida ut med henne och ta det lugnt och sen på lördag ska jag rida på banan och på söndag ska jag galoppträna i skogen :) Det är så min planering ser ut just nu :) Klockan 8 kommer mamma och pappa hem från Turiket så det blir kuuligt :) Hoppas jag har fått nya skor för det behöver jag verkligen :P

aja, nu ska jag gå och äta något uppdaterar när jag kommer hem puss och kraam vi ses ;*<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback