hemma från stallet :)

nu har jag kommit hem från stallet :) Red "bomstigen1" och det gick bra :) förutom att när vi ska galoppera så vill hon gärna börja släng trava in och sen så drar hon iväg. Men det har blivit bättre med det så det känns endå bra :)
Det verkar som vi kanske ska prova en ny sadel till henne kanske någon gång i veckan :)
Hoppas den passar :)
Imorgon är det ju hoppträning på hippo sista uteträningen så vi får se vad vi gör :) Hopaps vi har mera bommarbete eller bana :) Skulle vara kul och se hur hon är på bana :) Har ju som sagt inte hoppat henne speciellt mycke:) Har tränat henne 2 ggr och sen i gång hoppade jag hemma 2 skutt :)

BTW så har anmälningarna till oktobertävlingen kommit ut :D Jag ska ju hoppa Bubbis och det blir ju tyväär våran sista tävling ;( Kommer sakna honom verkligen!! Men man kan inte rida B-ponny jämt.. Men jag har ju till jul kvar och sen så är det ju julklappshoppningen men den räknar jag inte riktigt med :) Jag hade tänkt hoppa  L:b L:b L:a med Bubbis :D Han är såååååååååååååå duktigt!!!!! :D Men om det går "dåligt" i L:berna så strycker jag mig från L:an :)
Jag vet inte om jag ska hoppa Tingis faktiskt.. först ville jag hoppa 1 klass bara en dag altså en L:c men jag har som inte tränat så mycke men jag ska prata med Anna och känna efter hur jag tycker det går också jag har som inte speciellt brottom med tävlingarna med henne eftersom jag kommer ha kvar henne tills jag är 18 eller för stor för henne :)

aja, nu har mamma och pappa precis kommit hem från Turkiet så jag måste väll gå ner till dem vi seees

p.s glöm inte Idol kl 20.00 d.s<3






Jag tycker att du ska starta henne också! :)

Hon ÄLSKAR att tävla, hon skulle tycka att det vore superskoj skulle jag kunna tro! :)

En Lc fixar ni Lätt som en plätt! ;D <33

2009-09-16 » 20:05:13

hej! ett tips för att din blogg ska bli ännu bättre: försök att lägga in mer bilder och ha mindre text. det blir roligare att följa din blogg då. kan du inte lägga in outfitsbilder och så? :) din blogg är bäst.

2009-09-17 » 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback