Hoppbilder från min och Tingis första "träning"

heej, har precis fått bilder skickade från min tränare Anna Spencer från första gången jag hoppade Tingis uppe i håkmark :)

Klaga inte på min hoppteknik den är inte spec bra men här kommer bilderna! :D

 litet skutt<3

 liite högt över!!!! :O<3



jag vet att jag "kastar" med överlivet och jag håller på att träna bort det :)
kolla vad sjukt smal det ser ut som jag är på sista bilden ;O inte snyggt!!

jaa, de var de bilderna nu ska jag gå och kolla alla andra hemsidor som jag är medlem på :)

Ni som har BDB så är jag Jojiiz på BDB kraaaam<3 ;*





Sötnosar! :)

Överhoppa är hennes grej liksom, hihi ;D <3

2009-09-26 » 09:10:58

Knr inte dej, men du och din häst är sjukt fina tsm :)

fin blogg har du också :)

2009-09-27 » 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback