Igår kväll :D

heeej och godmorgon :D

igår så var jag ju hos Becca med Adde och Matte :D Vi såg på Rambo 4 ( någon action film som bara handlade om att alla sköt sönder varandra och jag fattade typ ingenting, men på något sätt var den bra endå :P ) och Becca och Adde låg i soffan och myste hela tiden och var så gryyyyyymt söta att det är sjukt! :D Sen så såg vi på idol och skrattade åt alla som var fail och tjockis matte drack 5 glas cola och åt upp nästan en hel chips påse själv :P haha, men kul var det :P Har en film och bilder från igår som jag tänkte lägga in men min dator fick hyperdamp och vägrade ta emot några bilder så jag ska lägga in de så fort jag har dampat färdigt på datorn :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag fara ut lite senare till Tingis :) Tror att jag ska galoppträna i dag och rida på banan imorn :D För sen skulle maja rida i skogen på måndag och sen tar hon det lugnt på tisdag och sen på onsdag i skogen och torsdag på banan och fredag i skogen och lördag lite lugnare i skogen och sen eventuellt hoppträning på hippo på söndagar eftersom det är SM nästa helg och jag har träning 7 till 8 :)

aja, nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning så blir det en outfit bild förhoppnings vis om datorn inte ska dampa mera såå, jag uppdaterar mer under dagen ha det bra kraaaaaaaam<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback