Jag hatar att vara sjuk!

Heej, bloggen!

just idag känns det som om jag inte kommer orka gå upp ur sängen alls!
Jag är så sjukttrött och jag har ont i halsen är snorig och huvudvärk!
JAG HATAR ATT VARA SJUK!!!

men jag måste ju antagligen göra någonting men om jag mot alla förmodan orkar ska jag nog vara med någon kompis. maby Vendela eller någon annan :)
aja, nu har jag legat i sängen hela morgonen med datorn så jag måste iaf duscha och sen så måste man väll äta frukost?  eller måste man verkligen det? kan man inte skippa frukosten och äte lunch istället eftersom jag absolut INTE är hungrig!
aja, men nu ska jag gå och göra något vettigt ha det bra puss<3





HGH

2009-09-06 » 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback