moooorroooon

Hellooo :)

vaknade idag vid 8 ( hatarhatarhatar ) och jag hade drömt världens konstigaste dröm! :O fattar inte vars den kommer ifrån ena sekunden var jag typ i spanien tror jag det var på ett superstort köpcenter och jag hade min skolavslutnings klänning på mig och jag sprang runt för att leta en toa och sen sprang min mamma in på to:or
överallt och sen var jag helt plötsligt i stallet och där höll de på med inspelningen av Twilight och hur rörigt som helst bara:P haha hel knäppt va? ;P

BTW så fick jag en komentar som ville att jag skulle lägga in bilder när jag Rider Tingis :) Jag har tyväär inte några bilder alls på när jag rider henne eftersom jag inte har någon bra kamera eller jag har ingen kamera eftersom jag fotar allt med telefonen och det blir väldigt suddiga bilder när något rör sig så det är inte så bra.. ;/ Men jag ska försöka köpa en brt.e.xa kamera som man kan fota rörliga bilder med :) Ifall någon kompis följer med till stallet så kanske de kan knäppa kort men det kommer bli svårt att försöka få in bilder när jag rider henne men jag ska försöka :)

Jaa.. jag läste ut Twilight igår (igen) hihi och den var lika bra andra gången som första!! :D haha, känner mig bara liiiiite som en boknörd har läst ut twilight på 1 dag :P men den är bara sååååååå bra!! :D
längtar tills filmen kommer ut :)

här är trailern till New Moon<3



Här är en lite anorlunda Trailer med Jacob som pratar :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback